Goede online communicatie begint bij krachtige, relevante content. Daarom is het belangrijk dat je tijd overhoudt voor wat je het liefste doet: creatief met content bezig zijn. Rust, duidelijkheid en efficiëntie in je team helpen je daarbij. Met onze 25 vragen ontdek je waar de kracht van je contentteam ligt. Maar ook wat er beter kan.

Content is een proces

Om inspirerende content te produceren heb je een goed georganiseerd team nodig. Maar soms loopt de dagelijkse contentorganisatie niet helemaal lekker. En weet je niet precies waar het aan ligt. Ben je meer tijd kwijt aan plannen dan het schrijven van pakkende teksten? Is het onduidelijk wie waarvoor verantwoordelijk is? Of lukt het niet om in te spelen op de actualiteit omdat de werkdruk te hoog is? Dit zijn allemaal zaken die je afleiden van je doel: sterke content creëren.

En daar komen wij om de hoek kijken. We gaan samen met jou op zoek naar hét optimale werkproces. En we betrekken je hele team, want een goede contentorganisatie bereik je samen. Hoe? Met de vragenlijst die wij ontwikkelden met contentbureau Presenter.

Bewezen theorie

De vragenlijst is gebaseerd op Presenters Contentmodel. Dit model omvat alle fasen die een organisatie moet doorlopen voor effectieve en goede content. Als je contentteam goed scoort op de onderdelen uit het model, betekent dat je contentteam sterk is. Scoort je team minder goed? Dan is er nog een ruimte voor ontwikkeling.

Presenters contentmodel 960x958 2

Presenters contentmodel