Geschreven door Bente van Hintum | 20-05-2022
Iedere dag 771.000 potentiële klanten in je winkel? Zo’n kans laat je natuurlijk niet lopen. Daarom bundelden wij alles wat je moet weten over LinkedIn in dit blog. En geven we je handige tips die je helpen om meer bereik te krijgen.
Zoeken naar de perfecte match
Als organisatie wil je zichtbaar zijn voor je klanten. En dat betekent: zijn waar je klant is. We hoeven jou niet te vertellen dat de massamediakanalen als de TV, radio en krant een manier zijn om je doelgroep te bereiken. Maar tegenwoordig zijn sociale mediakanalen even belangrijk, of zelfs belangrijker, om de massa te bereiken.
In de Contentkalender maak je een aantal keuzes in je contentplanning. Bijvoorbeeld over het mediakanaal waarop je een communicatie plaatst; De doelgroep waarop je een communicatie richt; En de doelstelling waaraan de communicatie bijdraagt. Een goede kanaalstrategie zorgt ervoor dat je die keuzes makkelijker maakt. Maar voor je kan beginnen aan je kanaalstrategie is het belangrijk om informatie te verzamelen over de verschillende kanalen. Laten we beginnen met LinkedIn.