Hoe werken verschillende kalenders?

In het Corporate-account, voeg je ook eenvoudig extra kalenders toe. Hoe?

  • Log in bij de Contentkalender en klik op je initialen rechtsboven.
  • Klik op 'Gebruikers & kalenders'.
  • Ga naar het tabblad 'Kalenders'.
  • Klik op 'Kalender toevoegen' en geef de kalender een naam.
  • Voeg daarna de gebruikers toe die je toegang wil geven tot de nieuwe kalender.

Wil je wisselen tussen kalenders of verschillende kalenders samen bekijken? Dat doe je in de filter:

  • Ga bovenaan de linkerbalk naar 'Filter'.
  • Selecteer onder 'Kalenders' de kalenders die je wilt bekijken.

Hoe werk ik met meerdere kalenders aan één project?

Werk je (in het corporate account) met meerdere kalenders? En heb je projecten waar meerdere kalenders aan werken? In plaats van één, kies je dan meerdere kalenders per project.

Hoe selecteer ik meerdere kalenders?

Stap 1: Maak een project aan of bewerk een bestaand project.

Stap 2: Selecteer onder het tabblad 'project' de juiste kalenders.

Stap 3: Klik op 'Opslaan' of 'Opslaan en kopiëren'.

Is je vraag beantwoord?