Hoe voeg ik een workflow toe?

In de Contentkalender is het mogelijk de realisatie van een communicatie op te delen in individuele taken. Zo houd je je planning overzichtelijk en weten je collega’s wat ze moeten doen. Als je merkt dat je vaak dezelfde taken aanmaakt, maak je er een standaard workflow van.

Hoe voeg ik een workflow toe?

  • Klik rechtsboven op je initialen.
  • Ga naar ‘Instellingen’.
  • Ga naar het tabblad ‘Workflow’.
  • Klik op ‘Toevoegen’.
  • Geef de workflow een naam en klik op ‘Opslaan’.
  • Klik op bewerken (het potloodje naast de naam van je workflow).
  • Voeg taken toe aan je workflow.

Let op: taken toevoegen aan je workflow is bijna hetzelfde als taken toevoegen aan je communicatie. Er zijn wel een paar verschillen:

  • Je kiest het aantal dagen voor de einddatum.
  • Je hebt ook de mogelijkheid om rollen te selecteren, in plaats van namen.

Wil je meer uitleg over workflows? Vraag het aan de klantenservice door onderstaand formulier in te vullen.

Is je vraag beantwoord?